مشترک خبرنامه شوید

۵ تک جمله ای توصیه های خرید اینترنتی که شما میتونید امروزه استفاده کنید

بیشتر توصیه های بازاریابی به صورت آنلاین در دسترس اند،که بعضی هاشون خیلی مفیدند و بعضی هاشون آشکارا نادرستند. اینترنت میتونه مثل یک شمشیر دو لبه باشه:اطلاعات به راحتی در دسترس اند اما همه ی اونها توصیه های مفیدی نیستند.

برای شروع بررسی این مشکل،من ۵ تا از گزینه های مشهور خرید اینترنتی رو—بهینه سازی موتور های جستجو،SEO محلی،پرداخت به ازای هر کلیک،بازاریابی محتوا (بازاریابی محتوایی اصطلاح بسیار جدیدی برای یک مفهوم بسیار قدیمی است: مشتری‌های خود را با اطلاعات و آموزش‌هایی که آنها می‌خواهند، احاطه کنید)،و شبکه های اجتماعی و ۳ تا جمله ی توصیه ای رو که به ذهنم رسید رو آوردم.

بنابراین شما نتایج رو بررسی کنید و نقطه نظرات رو بخونید و بهترین توصیه بازاریابی خودتون رو به این ۵ تا اضافه کنیداین اقدام شما میتونه کمک قابل توجهی کنه به کسی که میخواد قدم تو مسیر درست بذاره تا بتونه یه تجربه ی شروع موفقیت آمیز خرید اینترنتیشو داشته باشه

۱٫بهینه سازی موتورهای جستجوگر:

از بهینه سازی کردن صفحتون غافل نشید:من از اغلب کسب و کار های کوچک میشنوم که من برای بالا بردن رتبه ام به لینک های بیشتری تیاز دارم!!!در صورتیکه تمام اونچیزی که اونها نیاز دارند،بهینه کردن صفحاتشونه برای تجارت های محلی،مخصوصا صنایع و بازارهای کم رقابت،پافشاری بر بهینه سازی میتونه درآمد شایانی رو براشون برسونه.اگر شما کاملا نا آشنا هستین با بهینه سازی صفحاتتون ، بررسی کنید این راهنما رو که برای مبتدی ها طراحی شده است.

 

اگر چیزی بیشتر از اونچه که حقیقت داره،خوب به نظر میاد معمولا همینطوره!!!به دست آوردن رتبه ی برتر در کلید واژه به عنوان مثال: “کاهش وزن یک شبه” با یک قیمت خیلی پایین تنها ۹۹ دلار!!! خیلی خوب به نظر میرسه نه؟!! حتی من ایمیلی دریافت کردم که پیشنهاد دریافت ۸۸ میلیون دلار وراثت رو داشتم در صورتیکه ۵۰۰دلار بریزم تا برام کارای کاغذ بازیاش انجام بشه!!! اگر چیزی بیشتر از اونچه که حقیقت داره،خوب به نظر میاد معمولا همینطوره.

 

رتبه ی کلید واژه چیز مهمیه اما بازدهی سرمایه خیلی مهمتره. رتبه ی کلید واژه قسمتی از سئو است ولی همه ی اون یا نهایت یک تبلیغات موفق نیست.بیشتر آژانس های بهینه سازی (سئو) تمرکز میکنند روی رتبه ی کلید واژه و مشتری هاشون رو به سمتی هدایت میکنند که باور کنند همه چیز خوبه به خاطر اینکه تونستند یه مدت کوتاهی رتبه ۱ گوگل باشند!!!! اما تا زمانی که رتبه ی کلید واژه نتونه برای اونها درآمدی داشته باشه اصلا مفید نیست،گزارش رتبه خیلی خوبه ولی دونستن اینکه بازدهی سرمایه توسط کمپین سئو تون چقدر سوددهی میرسونه خیلی مهمتره.

 

بهینه سازی(سئو) محلی

دونستن اینکه جستجوی محلی چقدر در حال تحوله زمانیکه بسته ی محلی گوگل برای ۳ تا لیست اومد پایین مردم ترسیدند،هیچ چیزی به همون صورتیکه هست باقی نمیمونه،مخصوصا وقتی که به صورت جستجوی ناحیه ای میاد،شما نیاز دارید که مداوما بروزرسانی تغییرات رو داشته باشید یه دلیل خوبیه که بخواین به صورت روزانه اخبار سئو رو دنبال کنید مثل اینهایی که در این لینک قرار داره.

 

 

خلاق باشین،شما میتونید قدرتمندترین لینک ها ی موجود در جامعه تون رو تامین کنین

وبسایت هایی با معیارهای شگفت انگیز درست در جامعه شما وجود داره،خلاق باشین و به دنبال اسپانسر هایی باشین که هدایت میکنه بقیه رو به لینک مورد نظر ،مدارس محلی معمولا اسپانسر ورزشی دارند و وبسایت های جامعه اغلب صفحات اختصاصی رو برای تجارت محلیشون دارند که اونو اهدا کنند اختصاص بدید یک بعدازظهر(وقت) رو به این امر و من به شما قول خواهم داد شما پوشش خواهید داد اسپانسر های طلایی درستی رو در منطقه مد نظرتون.

 

مطمئن شید که وبسایتتون آزمایش نسخه موبایلی رو گذرونده اما از همچنین استفاده از نسخه اصلی سایت بهبود میده تجربه ی مشتریاتونو. اجرا کردن وبسایتتون از طریق نسخه موبایل  گوگل رو خواه نا خواه  براتون انجام میده گوگل ولی ضمانت اینکه این بهترین چیزی هست که میتونه برای کاربراتون باشه نیست.بعد از اینکه شما آزمایش گوگل رو گذروندید نسخه اصلی رو قرار بدید و عکس العمل کاربرها رو دریافت کنید.این  عکس العمل ها میتونه از طرف همکارتون باشه،دوستانتون،فامیلتون یا فرد کاملا غریبه.اونها رو به واسطه سایتتون اجرا کنید و تلاش کنید تا با شما در ارتباط باشند وبه پیشنهاداتون دسترسی داشته باشن از بازخورد اونا استفاده کنین تا تجربه مشتریاتونو بهبود ببخشه.

 

۳٫پرداخت در ازای هر کلیک

از بینگ(؟) نترسید.لغات تبلیغاتی،لغات تبلیغاتی،لغات تبلیغاتی بیشتر. این خصیصه گوگله که هر کسی اینطوری فکر میکنه زمانی که میشنوه پرداخت در ازای هر کلیک (ppc  )رو.بله لغات تبلیغاتی میتونه یه حجمی از ترافیک رو برسونه اما این تنها راهش نیست.تبلیغات (ppc ) تون رو در بینگ وارد کنید و اونو امتحان کنید.مطمئنا حجم جستجو و مقدار ترافیک پایین میاد اما بیشتر کسب و کارها قیمت هر کلیک رو میبینند و نرخ بالاتر از این منبع ترافیک رو.

 

تبلیغات خاص صفحات فرود (لندینگ پیج) بسازید

هرگز درایو پرداخت ترافیک رو،رو صفحه ی اصلیتون قرار ندید.این یه کار کاملا بیهوده است.این مسئولیت رو به عهد ی بازدید کننده ها بذارین که پیدا کنند اونچیزی رو که باعث شده اونها روی تبلیغات کلیک کنند—یه پیشنهاد رایگان،یا تخفیف خاص یا یه محصول مشخص یا یک خدمت—ترافیک ppcتون رو بفرستین جایی که تبلیغتون وعده داده.صفحات فرود باید پیشنهاد واضح بدون هیچ سایت جهت یابی دیگه ای یا هر چیزی که حواس کاربر رو حذف کنه بده وگرنه اینها میتونه رتبه ی بالاتر رو برگردونه.

 

کیفیت برند اونچیزیه که همیشه باهاتون میمونه احتمال داره که یه ترافیک زیاد بگیرید با کیفیت پایین،همچنین احتمالش هست که ترافیک شما رو به بازدهی سرمایه مفید برسونه،اما شما نمیخواین که به حداکثر برسونید بازگشت ppcتون رو؟! یه زمان کوتاهی رو بذارین روی کیفیت برندتون و شما خواهید دید ترافیک بیشتر در کنار هزینه پرداخت هر کلیک کمتر. بیشتر مردم نادیده میگیرند کیفیت برندشون رو تا زمانی که تبلیغات تولیداتشون براشون بازگشت مفید داشته باشه.

 

۴٫بازاریابی محتوا

ثبات قدم داشته باشید روی محتوای جدول و ساختار انتشار یافتتون.این با تکرار ممکنه.هیچ تجارتی احتیاج نداره و نمیاد مفاد سایتشو هرروز انتشار بده فرق نمیکنه چه وقتهایی اینکارو انجام بدید ولی برای ۱ بار هم که شده یه برنامه محتوایی ایجاد کنید این خیلی مهمه که ولش نکنین.بازدید کننده های شما عادت میکنند به یه برنامه اگه شما اونو تغییر بدید داخل سایتتون این توقع رو هم داشته باشین که اونا سردرگم بشن و اما اگر اونهارو از دست بدید دیگه قابل بازگشت نیست.حتی شده روزانه،هفتگی،یا ماهانه هر وقتی میتونید تصمیم بگیرید و ثابت قدم بمونید.

 

به اندازه کافی ارزش گذاری کنید، و با اینکار بازدیدکننده هاتون رو به مشتری تبدیل خواهید کرد

محتوا رو جوری قرار ندید و تلاش نکنید که محصولاتتون یا خدماتتون رو به بازدیدکننده ها بفروشید اون رو به صورت آموزش و آگاهی انجام بدید.قطعا تبدیل میکنید بازدید کننده هاتون رو به مشتری.زمانی که شما پافشاری میکنید روی ارزش بدون درخواست هر چیزی برای بازگشت برای شما رهروان وفاداری رو که حاضرند خودشون رو فدای کمپانی کنند به ارمغان خواهد داشت.

 

متداوما محتوا رو با دیگران در میان بگذارید :بازدید کنندگان ورودی شما،ممکنه اونارو برای بار اول یا دوم نبینند

یک محتوای ارزنده زمان و هزینه میبره تا خلق بشه،بنابراین چرا بعضی از برند ها محتواشونو برای ۱ بار با دیگران در میان میگذارند؟؟!شما باید بازیابی کنید محتواتونو و اونو در کانال های رسانه های اجتماعی و لیست ایمیلی برای چندین دفعه قرار بدید.بازدیدکنندگان ورودی در معرض اون قرار نمیگیرند برای اولین باریکه شما اونو ارائه میدید حتی ممکنه ۶ بار زمان ببره قبل از اینکه درصد زیادی از بازدید کننده ها در واقع اونو ببینند

 

۵٫رسانه های اجتماعی بازاریابی

اتوماسیون خوبه اما اونقدرام نیست!(یعنی از اونوره بوم دیگه نیوفتین)خیلی از شرکت ها از اتوماسیون استفاده میکنند چونکه اون و مناسب و چیزی که کار میکنه فرض میکنند.گرچه خیلی از اتوماسیون ها بد عمل کنه.برای مثال:توئیتر یه برنامه ای داره که به صورت اتوماتیک علاقه مندی یک توئیت شامل یک # هشتگ مشخص یا دوره میشه.من با شما شرط خواهم بست که اگه چیز ظالمانه و توهین آمیزیو در کنار #سئو قرار بدم قطعا خیلی کاربر کمی وجود داره که به اون علاقه مندند.

 

ترکیب کنید سازمان رو با ارتقای پرداخت

برای اینکه سود کامل از بازاریابی رسانه های اجتماعی داشته باشید شما احتیاج دارید تا تبلیغات سازمانیتون رو با ارتقای پرداخت ترکیب کنید

ارتقای پرداخت بهشما رو قادر میسازه تا پیشنهاداتون رو در مقابل بازدید کنندگانی  قرار بده که معمولا با پست شما درگیر نشده است.هر چیزه دیگه ای به صورت کوچک شروع میشه و آزمایشی تا اینکه پیدا کنید کدوم بهتر کار میکنه برای تجارتتون.

 

بهره برداری کامل از گزینه هدف گذاری فیس بوک انجام بدید تا پیشنهاداتتون رو مستقیما در مقابل مشتری ایده آلتون قرار بدهفیس بوک دقیقا تبلیغاتتون رو جلوی خریداران ایده آل قرار میده بنابراین از این امکانات استفاده کنید.اگه شرکت شما کلاه های تیم ملی فوتبال رو بفروشه آیا نمیخواهید که یه تبلیغات جداگانه برای هر تیم داشته باشه و اونارو به مردمی که به صورت منطقه ای به اون تیم علاقه مند هستند تبلیغ کنه؟!! با هدفگذاری فیس بوک شما میتونید یه تبلیغ بسازید برای کلاه های دلفین میامی و بازاریابی کنید اونرو فقط برای مردم در میامی بزرگ که نشون دادند علاقه مند به این تیم هستند.

 

یه پاراگراف آخرم داره که خلاصه میگه حالا شما خودتون انتخاب کنید بهترین توصیه ها رو و اونو به کار ببرید تو بیزینستون

نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: