مشترک خبرنامه شوید

چطور در وب مثل یک جیمز باند باشیم :

۳۷ ابزار از بهترین ابزارهای مارکتینگ برای جاسوسی رقبا

من همیشه ایده ی یک جاسوس بودن را بسیار دوست داشتم باتمامی جزئیات و جذابیتهاش از ماشین سریع تا تجهیزات کامل ,خوب شاید کمی برای من دیر باشه که به سرویس های جاسوسی بپیوندم اما من شاید بتونم به جمع آوری اطلاعات مخفی بپردازم.
شما هم می توانید به وسیله ی زیر چشمی نگاه کردن و بررسی حرکات رقبا.
ما در موردجاسوسی صنعتی صحبت نمی کنیم اما دلایل زیادی وجود دارد که بسیار مفید است اگر بدانیم رقبا چه می کنند .
به طور مثال :
• میتوانید راه های جدیدی برای ارتباط با مشتریان خود پیدا کنید و از رقبا الهام بگیرید که به بهبود روابط و حفظ مشتریان شما کمک می کند .
• از زیر و بم و نحوه ی سرچ و استراتژی بهبود بازاریابی آنها مطلع شوید و ببینید که چه چیزهایی را می توانید به صورت قانونی بدست آورید .
• تقویت کنید برنامه ریزی های خودتون را برای غلبه بر رقبا بر اساس اطلاعات واقعی تا بر اساس فرضیات.
ده ها نرم افزار بازاریابی وجود دارد که احتمالا شما از قبل از آنها برای بررسی عملکرد خود استفاده کرده اید برای داشتن رقابت سالم و هوشمند .
بیایید فرض کنیم که شما در حال حاضر می دانید در کجای رقابت هستید حال بیایید به بررسی این نقاط مختلف بپردازید.

ادامه مطلب »

بازاریابی محتوا: ۶ تصور نادرست

بازاریابی محتوا در حال حاضر بزرگ‌ترین و بهترین نوع از بازاریابی دیجیتال است و با گذشت زمان اهمیت آن بیشتر و بیشتر می‌شود به طوری‌که عبارت محتوا پادشاه است را از سراسر رسانه‌های دیجیتالی می‌شنویم. امروزه بسیاری از برندها بر استراتژی بازاریابی محتوای خود تمرکز کرده‌اند. اما همان‌طور که در هر کانال محبوب بازاریابی و یا هر فعالیت دیگری، راه صحیح، روش خلاقانه، راه‌های اشتباه و تقلیدی وجود دارد در بازاریابی محتوا نیز تصورات نادرست و نیمه نادرست وجود دارد. بنابراین ما در این مقاله سعی می‌کنیم برخی از رایج‌ترین تصورات نادرست بازاریابی محتوا و واقعیت‌ آن‌ها را بیان کنیم.

ادامه مطلب »

موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی

آنالیز شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک تکنیک کلیدی در جامعه‌شناسی، انسان‌شناسی، جغرافیا، روانشناسی اجتماعی، جامعه‌شناسی زبان، علوم ارتباطات، علوم اطلاعات، مطالعات سازمانی، اقتصاد و زیست‌شناسی مدرن همانند یک موضوع محبوب در زمینهٔ تفکر ومطالعه پدیدار شده‌است.

بالغ بر یک قرن است که مردم، شبکهٔ اجتماعی مجازی را برای اشاره‌های ضمنی به مجموعه روابط پیچیده میان افراد درسیستم‌های اجتماعی در تمامی مقیاس‌ها از روابط بین فردی گرفته تا بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌دهند. در سال ۱۹۴۵ J. A. Barnesبرای نخستین بار از اصطلاح قاعده‌مند برای مشخص کردن الگوهایی از رشته‌ها استفاده کرد که مفاهیم را مشخص می‌کنند و به صورت رایج توسط عموم و دانشمندان علوم اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد: گروه‌های محدود (مانند: قبایل و خانواده‌ها) و طبقات اجتماعی (مانند: جنسیّت و قومیت).


ادامه مطلب »

۵ تک جمله ای توصیه های خرید اینترنتی که شما میتونید امروزه استفاده کنید

بیشتر توصیه های بازاریابی به صورت آنلاین در دسترس اند،که بعضی هاشون خیلی مفیدند و بعضی هاشون آشکارا نادرستند. اینترنت میتونه مثل یک شمشیر دو لبه باشه:اطلاعات به راحتی در دسترس اند اما همه ی اونها توصیه های مفیدی نیستند.

برای شروع بررسی این مشکل،من ۵ تا از گزینه های مشهور خرید اینترنتی رو—بهینه سازی موتور های جستجو،SEO محلی،پرداخت به ازای هر کلیک،بازاریابی محتوا (بازاریابی محتوایی اصطلاح بسیار جدیدی برای یک مفهوم بسیار قدیمی است: مشتری‌های خود را با اطلاعات و آموزش‌هایی که آنها می‌خواهند، احاطه کنید)،و شبکه های اجتماعی و ۳ تا جمله ی توصیه ای رو که به ذهنم رسید رو آوردم.
ادامه مطلب »