مشترک خبرنامه شوید

?What are keywords in SEO

آرین بیات بهینه سازی موتور جستجو ۲۰ تیر ۱۳۹۵

Every day 25% of the search terms the Search Engines see, they have never seen before. So, we focus on creating what we call “keyword clusters” – groups of keyword phrases focused around high volume “core” keyword phrases. For example, a core keyword phrase might be “accommodation” and that cluster may include “accommodation New York”, “luxury accommodation” and “boutique accommodation”. Using the latest SEO tools and software, it is our job to find you the optimum balance in your keyword phrase list to be targeted, that delivers the best ROI (Return On Investment).

 

 

Reference

?Why is SEO important

آرین بیات بهینه سازی موتور جستجو , دنیای مجازی ۲۰ تیر ۱۳۹۵

Consider what it would be like if no one could easily find your place of business, or even your telephone number. Most businesses could not continue for long in such a situation.
The same thing can happen with your web site if people cannot easily locate it. Traffic volume, if it existed at all, slows to a crawl. Potentially valuable customers never even know you are there.
"Wait!" you say. "I had a website created, and the address is included in all of our advertising. Why wouldn't people be able to find it?"
Certainly, existing customers or those who are already familiar with your company should be able to find your site without any great difficulty, but this may not be the case.
Can you be sure that every potential customer has been reached by your advertising? What about the people who don't read the magazines or newspapers where you chose to place advertisements?
Did they hear the right radio station? Did they watch the right television show? Did they get one of the thousands of brochures you mailed?
So, what about the search engines? Those people could just enter a few words into a text box, click a button, and voila! There is a link to your web site. Aren't search engines wonderful?
Yes, search engines can be wonderful, and the scenario above can happen, but not without some work. This is where SEO comes in.

 

Reference

?What is SEO

آرین بیات بهینه سازی موتور جستجو , دنیای مجازی ۲۰ تیر ۱۳۹۵

SEO is a marketing discipline focused on growing visibility in organic (non-paid) search engine results. SEO encompasses both the technical and creative elements required to improve rankings, drive traffic, and increase awareness in search engines. There are many aspects to SEO, from the words on your page to the way other sites link to you on the web. Sometimes SEO is simply a matter of making sure your site is structured in a way that search engines understand.

 

 

Reference

بازاریابی محتوا: ۶ تصور نادرست

بازاریابی محتوا در حال حاضر بزرگ‌ترین و بهترین نوع از بازاریابی دیجیتال است و با گذشت زمان اهمیت آن بیشتر و بیشتر می‌شود به طوری‌که عبارت محتوا پادشاه است را از سراسر رسانه‌های دیجیتالی می‌شنویم. امروزه بسیاری از برندها بر استراتژی بازاریابی محتوای خود تمرکز کرده‌اند. اما همان‌طور که در هر کانال محبوب بازاریابی و یا هر فعالیت دیگری، راه صحیح، روش خلاقانه، راه‌های اشتباه و تقلیدی وجود دارد در بازاریابی محتوا نیز تصورات نادرست و نیمه نادرست وجود دارد. بنابراین ما در این مقاله سعی می‌کنیم برخی از رایج‌ترین تصورات نادرست بازاریابی محتوا و واقعیت‌ آن‌ها را بیان کنیم.

ادامه مطلب »

۶ نکته که باید در مورد بهینه‌سازی نرخ تبدیلات تلفن همراه بدانید

یاشار محمدی بهینه سازی موتور جستجو , طراحی سایت ۲ آذر ۱۳۹۴

جرمی اسمیت به تازگی اعلام کرده است که بهینه‌سازی تبدیلات سنتی مرده است چرا؟ از آن‌جایی که دستگاه‌های تلفن همراه به تازگی محور خریدهای آنلاین شده‌اند و بسیاری از مردم بیش از هر چیزی از دستگاه تلفن همراه خود برای خرید و گشت در اینترنت استفاده می‌کنند. اگر از بهینه‌سازی تبدیلات تلفن همراه غفلت کرده‌اید اکنون زمان آن است که با چند واقعیت آشنا شوید و شروع کنید.
۱)شما نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید:
کام اسکور گزارش می‌دهد تجارت الکترونیک مبتنی بر موبایل در سال ۲۰۱۴ حدود ۴۷ درصد و تجارت الکترونیک سنتی تنها ۱۰ درصد رشد داشت، این اعداد به چه معناست؟ این‌ها به این معناست که تجارت الکترونیک توسط تلفن همراه از تجارت الکترونیک سنتی پیشی گرفته است. یک سوم از کل فروش‌های آنلاین از طریق دستگاه‌های تلفن همراه انجام می‌گیرد.

ادامه مطلب »

۲۵ نکته از چک لیست SEO که شما برای داشتن ترافیک بیشتر نیاز دارید.

یاشار محمدی بهینه سازی موتور جستجو ۱۴ مهر ۱۳۹۴

 

 

اگر شما در این صفحه قرار دارید احتمالاً از اهمیت جذب ترافیک سازمانی متقاعد شده اید.

شما این ایده رو قبول دارید که سئو یک صنعت همیشه در حال تغییر است.چیزی که تا حد زیادی دیکته شده توسط تجارب بزرگ کاربر و هدفگذاری موتور های جستجو که برمیگرده به نتایج بسیار مرتبط.

یک چک لیست سئو خوب کلیدی برای نگه داشتن حضور سازمانی تون در بالاترین شکل ممکن است.

اینکه چرا ما این ۲۵ نکته ی چک لیست سئو رو قرار دادیم ( به همراه یک اینفوگرافیک عالی)-اینفوگرافیک: نمایشگران تصویری اطلاعات و داده ها هستند که هدف آنها ارائه سریع و ساده اطلاعات پیچیده است.به بیان ساده تر ،اینفوگرافیک ها به کمک عناصر بصری نظیر عکس،نمودار،نقشه،دیاگرام و… سعی میکنند تا مجموعه ای از داده ها و اطلاعات پیچیده را به گونه ای به تصویر در آورند که پیام به شیوه ای سریع و قابل فهم به مخاطب منتقل شود-این لیستی از تمام ضروریاتی است که شما برای بهینه سازی سایتتون نیاز دارید و برگ برنده اییه برای به سمت ترافیک بیشتر رفتن و رساندن به مقاطع بالاتر است.
ادامه مطلب »