مشترک خبرنامه شوید

۵ تک جمله ای توصیه های خرید اینترنتی که شما میتونید امروزه استفاده کنید

بیشتر توصیه های بازاریابی به صورت آنلاین در دسترس اند،که بعضی هاشون خیلی مفیدند و بعضی هاشون آشکارا نادرستند. اینترنت میتونه مثل یک شمشیر دو لبه باشه:اطلاعات به راحتی در دسترس اند اما همه ی اونها توصیه های مفیدی نیستند.

برای شروع بررسی این مشکل،من ۵ تا از گزینه های مشهور خرید اینترنتی رو—بهینه سازی موتور های جستجو،SEO محلی،پرداخت به ازای هر کلیک،بازاریابی محتوا (بازاریابی محتوایی اصطلاح بسیار جدیدی برای یک مفهوم بسیار قدیمی است: مشتری‌های خود را با اطلاعات و آموزش‌هایی که آنها می‌خواهند، احاطه کنید)،و شبکه های اجتماعی و ۳ تا جمله ی توصیه ای رو که به ذهنم رسید رو آوردم.
ادامه مطلب »