مشترک خبرنامه شوید

۶ نکته که باید در مورد بهینه‌سازی نرخ تبدیلات تلفن همراه بدانید

یاشار محمدی بهینه سازی موتور جستجو , طراحی سایت ۲ آذر ۱۳۹۴

جرمی اسمیت به تازگی اعلام کرده است که بهینه‌سازی تبدیلات سنتی مرده است چرا؟ از آن‌جایی که دستگاه‌های تلفن همراه به تازگی محور خریدهای آنلاین شده‌اند و بسیاری از مردم بیش از هر چیزی از دستگاه تلفن همراه خود برای خرید و گشت در اینترنت استفاده می‌کنند. اگر از بهینه‌سازی تبدیلات تلفن همراه غفلت کرده‌اید اکنون زمان آن است که با چند واقعیت آشنا شوید و شروع کنید.
۱)شما نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید:
کام اسکور گزارش می‌دهد تجارت الکترونیک مبتنی بر موبایل در سال ۲۰۱۴ حدود ۴۷ درصد و تجارت الکترونیک سنتی تنها ۱۰ درصد رشد داشت، این اعداد به چه معناست؟ این‌ها به این معناست که تجارت الکترونیک توسط تلفن همراه از تجارت الکترونیک سنتی پیشی گرفته است. یک سوم از کل فروش‌های آنلاین از طریق دستگاه‌های تلفن همراه انجام می‌گیرد.

ادامه مطلب »

۵ تک جمله ای توصیه های خرید اینترنتی که شما میتونید امروزه استفاده کنید

بیشتر توصیه های بازاریابی به صورت آنلاین در دسترس اند،که بعضی هاشون خیلی مفیدند و بعضی هاشون آشکارا نادرستند. اینترنت میتونه مثل یک شمشیر دو لبه باشه:اطلاعات به راحتی در دسترس اند اما همه ی اونها توصیه های مفیدی نیستند.

برای شروع بررسی این مشکل،من ۵ تا از گزینه های مشهور خرید اینترنتی رو—بهینه سازی موتور های جستجو،SEO محلی،پرداخت به ازای هر کلیک،بازاریابی محتوا (بازاریابی محتوایی اصطلاح بسیار جدیدی برای یک مفهوم بسیار قدیمی است: مشتری‌های خود را با اطلاعات و آموزش‌هایی که آنها می‌خواهند، احاطه کنید)،و شبکه های اجتماعی و ۳ تا جمله ی توصیه ای رو که به ذهنم رسید رو آوردم.
ادامه مطلب »