مشترک خبرنامه شوید

۱۰تاکتیک دیدنی که منجر به بهتر شدن نتایج فروش می شود

یاشار محمدی بازاریابی , مطالب عمومی ۷ دی ۱۳۹۴

شما می توانید یک تیم ازمیان فروشندگانتان داشته باشید که در مورد محصولات شما پر شور و هیجان هستند .آنها می توانند به هر کسی که به حرف هایشان گوش می کند محصولات شما را بفروشند . آنها می توانند گوشی را بردارند و شروع به فروختن کنند و این تنها در صورتی اتفاق می افتد که کارمندان با کار خود ارتباط خوبی بر قرار کنند .انگیزه نقش زیادی را در این میان ایفا می کند .
در این مقاله در ارتباط با این مطلب صحبت خواهیم کرد که چطور در میان کارمندان و تیم فروش خود ایجاد انگیزه کنیم.


ادامه مطلب »

۵ راه علمی برای جلب اعتماد مشتری

یاشار محمدی بازاریابی , مطالب عمومی ۲۲ آذر ۱۳۹۴

اعتماد مشتری به آنچه شما میگویید و آنچه ارائه میدهید از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
خوشبختانه محققین و روانشناسان در این زمینه به کمک ما آمدند برای کشف ترفند هایی که به ما در جلب اعتماد طرف مقابل کمک خواهد کرد .

۵ تاکتیک زیر به شما در جلب اعتماد خریداران کمک خواهد کرد:

۱) نقاط مشترکی میان خود پیدا کنید.

برای مثال در این زمینه میتوان به مدرسه ی مشترک – دانشگاه – علایق ورزشی حتی طرفداری از تیمی خاص اشاره کرد و کشف این نقاط مشترک به مهارت و تمرین نیازمند است و اینکه چگونه با آنها بازی خواهید کرد.
به طور مشخص این تنها دلیل برای موفقیت در معامله ی شما نخواهد بود و هرگز کافی نیست و گاهی نقاط مشترکی نخواهید یافت ولی اگر یافتید می تواند به جلب اعتماد و پیشرفت گفتگوی طرفین کمک کند .

ادامه مطلب »

۹نکته ی عجیب ولی سودمند برای افزایش بازدهی که شاید تا به حال امتحان نکردید

یاشار محمدی بازاریابی , مطالب عمومی ۱۲ آذر ۱۳۹۴

هر کسی در هرجایگاهی علاقه مند است تا سودمند و مفید باشد به ویژه کارمندان تمام تلاش خود را می کنند تا در زمان تعیین شده به تمام کارها رسیدگی کنند و به موفقیت دست یابند وبازده مناسبی داشته باشند. که تمامی اینها منجر به پیشرفت آنها می شود .
شایدتابه حال برای بازده بیشتر به این نکات عجیب اما سودمند دقت نکرده اید. در اینجا به ۹ نکته در این خصوص اشاره خواهیم کرد:

ادامه مطلب »

چگونه یک بازاریاب از رده خارج نباشیم؟

یاشار محمدی بازاریابی ۳ آذر ۱۳۹۴

صنعت بازاریابی همواره در حال تغییر است، پیچیدگی ذاتی و دیجیتالی شدن آن به این معنی است که ما همواره در یک گرداب تغییرات دائمی قرار گرفته‌ایم. لذا باید با این تغییرات مقابله کنیم، پائین انداختن سر خود و سر وکار داشتن با مشتریان باعث می‌شود ارتباطات را از دست بدهیم، در گروه بازاریاب های از رده خارج قرار بگیریم و از ارائه‌ی ارزش به مشتریان بازبمانیم.
آیا راهی برای غلبه بر این چالش در میان انبوه تغییرات دنیای بازاریابی وجود دارد؟ راه‌های بسیاری برای مقابله با این چالش وجود دارد و ما قصد داریم تعدادی از این راه‌ها را در زیر بیان کنیم:
دنبال کردن زمینه‌هایی که به سرعت تغییر می‌کنند ,مطمئنا همه‌ی روندهای بازاریابی به یک میزان تغییر نمی‌کنند و نرخ تغییر بعضی از آن‌ها سریعتر است. بازاریابان هوشمند این مناطق را شناسایی کرده و سعی می‌کنند خود را با آن‌ها وفق دهند.

ادامه مطلب »